Okulumuzun misyonunu desteklemek amacıyla İngilizce Zümresi, öğrencilerin sosyal, iletişim, düşünme, araştırma ve özyönetim yeteneklerinin dengeli bir şekilde gelişimini destekleyen yaşa uygun bir öğrenme ortamı sağlamayı ve öğrencilerin bireysel öğrenme ihtiyaçlarına duyarlılığı geliştirmeyi hedefler ki öğrenciler aşağıda belirtilen becerileri yapabilsin:

  • Nesneler ve olaylar yoluyla anlam inşa etmek
  • Özgün fikirler geliştirirken “görünür düşünme” rutinlerini uygulamak (Ritchhart, Church ve Morrison, 2011)
  • Oyun ve diğer durumlar sırasında alternatif çözümleri dikkate almak
  • Güçlü yanlarını ve iyileştirme gereken alanları keşfetmek ve öğrenmeleri üzerine dönüşümlü düşünmek
  • Kendilerinin ve başkalarının duygularının farkında olarak grup içerisinde iş birliği göstermek
  • Dinleme, konuşma, yazma, gözlem, sunum ve sözel olmayan iletişim becerilerini kullanmak
  • Bir bilgi alışverişi yöntemi olarak başkalarının fikirlerini etkin ve saygılı biçimde dinlemek
  • Akranları ve öğretmenleri ile fikir ve bilgi alışverişi yaparken İngilizce dilini kullanmak
  • Öğrenme ortamındaki rutinleri takip etmek
  • Bağımsız çalışmak
  • Soru sormak, gözlem yapmak, detayları fark etmek, planlama yapmak, verileri kullanmak ve yorumlamak; bulduklarını İngilizce dilinde ifade etmek